Komplex Klub

A Komplex klub elődje és névadója egy 2008-ban akkreditált 90 órás pedagógus továbbképzés, melynek célja a nevelési tanácsadói és szakértői bizottsági keretekben folyó pedagógiai, gyógypedagógiai vizsgálati és diagnosztikai tevékenység minőségének fejlesztése volt.

Az anyaképzés tartalmi hagyományaira építve 2015-től egynapos téma-specifikus műhelymunka formájában kínáljuk résztvevőinknek a legfrissebb szakmai eljárások eredményeit. Népszerűségüket mi sem bizonyítja jobban, hogy vidéki városokból is gyakran kapunk megkereséseket, így a főváros mellett Kaposváron, Kecskeméten és Makón is szerveztünk már Komplex klubot.

Néhány visszatérő téma: számolási problémák óvodás-és iskoláskorban, írott nyelvi zavarok szakszolgálatok számára, az érzelmi intelligencia kialakulásának idegi háttere, szerveződése.

A komplex klubos találkozók az ismeretek megosztása mellett tág teret engednek a tereptapasztalatok cseréjének. Tapasztalatunk szerint az előadók által képviselt magas szakmai színvonal és mindennapi nevelési-tanácsadói helyzetekből merített hasznos praktikák kölcsönös megosztása együtt jelentik a legfőbb hozzáadott értéket a résztvevők számára, és teszik valóban személyes, jó hangulatú és pezsgő szakmai eseményekké.

A műhelysorozat egyes alkalmai nem engedélyezettek, ezzel együtt a pedagógusok részére a tanfolyamok a 277/1997. (XII.22.) számú Kormányrendeletben foglaltak szerint elszámolhatók, amennyiben a pedagógus munkáltatója a továbbképzést a rendeletben meghatározottak szerint elfogadja.

Az elmúlt egy évben jellemzően logopédusok, pszichológusok, gyógypedagógusok, tanárok, tanítók tisztelték meg jelenlétükkel a lassan kerek évfordulós rendezvénysorozatot. A programot nem szűkítettük le képzettség szerinti célcsoportokra, és bár ajánlásokat teszünk az adott tematikákhoz, alapvetően minden érdeklődőt várunk.

Néhány lebonyolított Komplex klubról további információ:

Írott nyelvi zavarok

Számolási problémák óvodás- és iskoláskorban

Érzelmi intelligencia kialakulásának idegi háttere, szerveződése

Hallássérült gyermekek inkluzív nevelése, oktatása

Diagnosztikai támpontok az idegrendszeri összerendezetlenség azonosításához, jobb megértéséhez