Pedagógus-továbbképzés Akkreditációs Rendszerben akkreditált képzéseink

  1. Autizmus–specifikus egészségnevelés curriculum alkalmazása
  2. Autizmus–specifikus ismeretek a köznevelésben
  3. Autizmus–specifikus mérés-értékelés (PEP3) a köznevelésben
  4. Autizmus–specifikus mérés-értékelés (TTAP) a köznevelésben
  5. Autizmus–specifikus ismeretek a korai felismerésben
  6. Befogadó – inkluzív iskola
  7. Befogadó – inkluzív óvoda
  8. Pozitív Viselkedéskezelés értelmi fogyatékos és autista személyek esetében
  9. Értelmi fogyatékos és autista személyekkel foglalkozó szakemberek továbbképzése szexualitás és párkapcsolatok témakörben
  10. Autista gyermek az általános- és középiskolák többségi intézményeiben. Alapszintű felkészítés az intézmények pedagógusai számára.
  11. A tanácsadás szerepe, tanácsadói feladatok autista gyermekek és fiatalok inkluzív nevelésében
  12. Felnőttkori szerzett nyelvi- és kommunikációs zavarok kezelése a klinikai logopédiában 1. – Diszciplináris és interdiszciplináris áttekintés
  13. Felnőttkori szerzett nyelvi- és kommunikációs zavarok kezelése a klinikai logopédiában 2. – A team munka tükrében
  14. Felnőttkori szerzett nyelvi- és kommunikációs zavarok kezelése a klinikai logopédiában 3. – Esetmegbeszélés, saját élményű tapasztalati megosztás, összefoglaló ismeretek
  15. Állapot megfigyelésen (megismerésen) alapuló egyéni fejlesztési program készítése a súlyosan halmozott fogyatékos gyermekek fejlesztéséhez
  16. AAK – tréner-oktató képzés
  17. AAK – augmentatív és alternatív kommunikációs szakember képzés
  18. Augmentatív és alternatív kommunikációs segítő képzés
  19. AAK – augmentatív és alternatív kommunikáció diagnoszta képzés
  20. Hogyan előzzük meg a problémás viselkedést (HELP) – tanulókorú, serdülőkorú és felnőtt, pszichoszociális fogyatékossággal, mentális zavarral, autizmussal és/vagy más fejlődési zavarral élő emberek problémás viselkedésének megértése és a viselkedési krízisek kezelése
  21. Autizmus specifikus ismeretek a korai fejlesztésben