Tematikus tájékoztató napok regisztráció

A képen a kötelező infoblokk látható az alábbi feliratokkal: Magyarország kormánya, Európai Unió Európai Szociális alap, Széchenyi 2020

Az EFOP-2.2.2. Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás, az EFOP–2.2.5-17 Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás 2023-ig, illetve a VEKOP-6.3.2-17 Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás pályázati felhívásokhoz kapcsolódóan a Szakmai Terv elkészítését segítő tematikus tájékoztató napokat tartunk.

Helyszín

Budapest (A pontos helyszínekről később adunk tájékoztatást.)

Tervezett időtartam:

9:00 – 17:30

A jelentkezés feltételei

  • A tematikus tájékoztató napokon való részvétel térítésmentes, de regisztrációhoz kötött. A program ideje alatt frissítőket, étkezési lehetőséget biztosítunk a résztvevők számára.
  • A jelentkezés folyamatos, a jelentkezés elfogadásáról e-mailben tájékoztatjuk.
  • A jelentkezéseket érkezési sorrendben fogadjuk. A tematikus tájékoztató napokon való részvételt elsősorban azon intézmények számára nyitjuk meg, akik támogatási kérelmük benyújtását 2018. első félévében tervezik. Ezzel együtt minden jelentkezési szándékot befogadunk, és szabad férőhelyek tükrében lehetőséget biztosítunk a felkészítés iránt érdeklők számára.
  • Azon területekhez, ahol a feladatok megvalósítása intézményi munkakörökhöz kötődik (például lakók felmérése, egyéni kiváltási szükségletfelmérések elkészítése), az adott munkakörökben dolgozó munkatársakat delegáljanak. Személyi átfedések a felmérési/ tervezési területeket illetően lehetségesek, azonban kikötés, hogy egy személyt maximum 2 tématerülethez kapcsolódóan lehet megjelölni az adott terület felelős résztvevőjeként egy kiváltásban érintett intézmény/telephely vonatkozásában.
  • A tématerület képviseletét több intézmény/telephely vonatkozásában egy személy is elláthatja a fenntartó részéről, amennyiben az intézményekben nincs ennek megfelelő munkakörben dolgozó személy (például pénzügyi tervezés, ingatlan portfólió kezelés).
  • Egy tématerülethez kapcsolódóan több személyt is delegálhatnak, ugyanakkor a létszámkeretek függvényében tudjuk biztosítani a jelentkezők részvételét, melyről túljelentkezés esetén egyéni visszajelzést adunk.
  • A módszertan alkalmazásának szakmai háttértámogatásában az intézményi koordinátoroknak jelentős szerepet szánunk, a tematikus tájékoztató napok aktív részesei lesznek ők is, lehetőség szerint területi hatósugaruk szerint kapcsolódnak majd azokhoz az intézményekhez, melyeket a pályázatírás, illetve a megvalósítás időszakában kísérnek.

 Választható tématerületek

  1. Az intézmény lakói

Az intézmény lakóinak felmérése, A lakók egyéni kiváltási terve

Kit várunk? A lakók felmérése és az egyéni kiváltási szükségletfelmérések elkészítéséhez kapcsolódó szakembert30 kiváltásban érintett lakónként 1 fő felmérő (legalább 2 fő /intézmény)

Időpont: A 2018. március 1.

Meghívó

  1. Az intézmény munkatársai

Az intézmény munkatársainak felmérése, Intézményi humánerőforrás-terv

Kit várunk? HR tervezésért felelős szakembert: 1 fő/intézmény

Időpont: 2018.március 2.

Meghívó

  1. Szolgáltatási környezet

A szolgáltatási környezet felmérése, Szolgáltatási gyűrű és szolgáltatásfejlesztési terv

Kit várunk? A környezeti felmérés, szolgáltatási gyűrű és szolgáltatásfejlesztési terv elkészítéséhez kapcsolódó szakembert: 1 fő/intézmény

Időpont:   2018. február 27.

Meghívó

  1. Szolgáltatási ingatlanok

Potenciális ingatlanok felmérése, Szolgáltatási ingatlan-portfólió

Kit várunk? Műszaki területen képzett szakembert, aki az ingatlanokkal kapcsolatos tervezési folyamatban fog aktívan részt venni (az ingatlanok felmérése és ingatlanportfólió terv elkészítése): 1 fő/intézmény

Időpont: 2018. február 28.

Meghívó

  1. Az intézmény kommunikációja

Kommunikációs folyamatok felmérése, Kommunikációs terv

Kit várunk? Az intézmény helyi szintű kommunikációért felelős személyt: (1 fő/intézmény)

Időpont: A 2018. február 15.

Meghívó

  1. A kiváltás költségterve és fenntarthatósági számítások

Kit várunk? Az intézmény gazdasági vezetőjét ill. gazdasági tervezésért felelős személyt: 1 fő/intézmény

Időpont: 2018. február 16.

Meghívó

  1. Az Intézményi Férőhely Kiváltási Terv

Kit várunk? 1 fő az IFKT elkészítéséért felelős személyt (kiváltásban érintett intézmény/telephely vezetője/szakmai vezető)

Időpont: 2018. február 26.

Meghívó

Kérdést szeretne feltenni?

Kérdéseit Fekete László várja a fekete.laszlo@fszk.hu email címen, vagy a 06-1-450-3248 telefonszámon.

Regisztráció

Kérjük, írja ki a szervezet teljes nevét, ne rövidítsen!
Lehetőség szerint a saját telefonszámát adja meg a későbbi személyes kapcsolattartás érdekében!
Lehetőség szerint a saját e-mail címét adja meg a későbbi személyes kapcsolattartás érdekében!
Tematikus tájékoztató napok választható tématerületei és időpontjai

Egy személyt maximum 2 tématerülethez kapcsolódóan lehet megjelölni az adott terület felelős résztvevőjeként!