Tematikus tájékoztató napok regisztráció

A képen a kötelező infoblokk látható az alábbi feliratokkal: Magyarország kormánya, Európai Unió Európai Szociális alap, Széchenyi 2020

Az EFOP–2.2.5-17 Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás 2023-ig, illetve a VEKOP-6.3.2-17 Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás pályázati felhívásokhoz kapcsolódóan a Szakmai Terv elkészítését segítő tematikus tájékoztató napokat tartunk.

Helyszín

Budapest (A pontos helyszínekről a meghívókban adunk tájékoztatást.)

Tervezett időtartam:

9:00 – 17:30

A jelentkezés feltételei

  • A tematikus tájékoztató napokon való részvétel térítésmentes, de regisztrációhoz kötött. A program ideje alatt frissítőket, étkezési lehetőséget biztosítunk a résztvevők számára.
  • A jelentkezés folyamatos, ezzel együtt kérjük, hogy részvételi szándékukat legkésőbb 3 munkanappal a kiválasztott tématerület időpontja előtt jelezzék.
  • A jelentkezéseket érkezési sorrendben fogadjuk. A tematikus tájékoztató napokon való részvételt elsősorban azon intézmények számára nyitjuk meg, akik támogatási kérelmük benyújtását 2018. január 5-ei értékelési szakasszal bezárólag tervezik. Ezzel együtt minden jelentkezési szándékot befogadunk, és szabad férőhelyek tükrében lehetőséget biztosítunk a felkészítés iránt érdeklők számára.
  • Azon területekhez, ahol a feladatok megvalósítása intézményi munkakörökhöz kötődik (például lakók felmérése, egyéni kiváltási szükségletfelmérések elkészítése), az adott munkakörökben dolgozó munkatársakat delegáljanak. Személyi átfedések a felmérési/ tervezési területeket illetően lehetségesek, azonban kikötés, hogy egy személyt maximum 2 tématerülethez kapcsolódóan lehet megjelölni az adott terület felelős résztvevőjeként egy kiváltásban érintett intézmény/telephely vonatkozásában.
  • A tématerület képviseletét több intézmény/telephely vonatkozásában egy személy is elláthatja a fenntartó részéről, amennyiben az intézményekben nincs ennek megfelelő munkakörben dolgozó személy (például pénzügyi tervezés, ingatlan portfólió kezelés).
  • Egy tématerülethez kapcsolódóan több személyt is delegálhatnak, ugyanakkor a létszámkeretek függvényében tudjuk biztosítani a jelentkezők részvételét, melyről túljelentkezés esetén egyéni visszajelzést adunk.
  • A módszertan alkalmazásának szakmai háttértámogatásában az intézményi koordinátoroknak jelentős szerepet szánunk, a tematikus tájékoztató napok aktív részesei lesznek ők is, lehetőség szerint területi hatósugaruk szerint kapcsolódnak majd azokhoz az intézményekhez, melyeket a pályázatírás, illetve a megvalósítás időszakában kísérnek.

 Választható tématerületek

  1. Az intézmény lakói

Az intézmény lakóinak felmérése, A lakók egyéni kiváltási terve

Kit várunk? A lakók felmérése és az egyéni kiváltási szükségletfelmérések elkészítéséhez kapcsolódó szakembert30 kiváltásban érintett lakónként 1 fő felmérő (legalább 2 fő /intézmény)

Időpont: A 2017. október 13-i alkalomra a regisztráció túljelentkezés miatt lezárult. További időpontról később nyújtunk tájékoztatást, az értesítésig szíves türelmüket kérjük! Részvételi szándékát kérjük jelezze a juhasz.dora@fszk.hu e-mail címen!

meghívó( pdf)

  1. Az intézmény munkatársai

Az intézmény munkatársainak felmérése, Intézményi humánerőforrás-terv

Kit várunk? HR tervezésért felelős szakembert: 1 fő/intézmény

Időpont: 2017. október 12.

meghívó( pdf)

  1. Szolgáltatási környezet

A szolgáltatási környezet felmérése, Szolgáltatási gyűrű és szolgáltatásfejlesztési terv

Kit várunk? A környezeti felmérés, szolgáltatási gyűrű és szolgáltatásfejlesztési terv elkészítéséhez kapcsolódó szakembert: 1 fő/intézmény

Időpont:   2017. október 19.

meghívó( pdf)

  1. Szolgáltatási ingatlanok

Potenciális ingatlanok felmérése, Szolgáltatási ingatlan-portfólió

Kit várunk? Műszaki területen képzett szakembert, aki az ingatlanokkal kapcsolatos tervezési folyamatban fog aktívan részt venni (az ingatlanok felmérése és ingatlanportfólió terv elkészítése): 1 fő/intézmény

Időpont: 2017. október 18.

meghívó( pdf)

  1. Az intézmény kommunikációja

Kommunikációs folyamatok felmérése, Kommunikációs terv

Kit várunk? Az intézmény helyi szintű kommunikációért felelős személyt: (1 fő/intézmény)

Időpont: A 2017. október 11-i alkalomra a regisztráció túljelentkezés miatt lezárult. További időpontról később nyújtunk tájékoztatást, az értesítésig szíves türelmüket kérjük! Részvételi szándékát kérjük jelezze a juhasz.dora@fszk.hu e-mail címen!

meghívó( pdf)

  1. A kiváltás költségterve és fenntarthatósági számítások

Kit várunk? Az intézmény gazdasági vezetőjét ill. gazdasági tervezésért felelős személyt: 1 fő/intézmény

Időpont: 2017. október 25.

meghívó( pdf)

  1. Az Intézményi Férőhely Kiváltási Terv

Kit várunk? 1 fő az IFKT elkészítéséért felelős személyt (kiváltásban érintett intézmény/telephely vezetője/szakmai vezető)

Időpont: A 2017. október 27-i alkalomra a regisztráció túljelentkezés miatt lezárult. További időpontról később nyújtunk tájékoztatást, az értesítésig szíves türelmüket kérjük! Részvételi szándékát kérjük jelezze a juhasz.dora@fszk.hu e-mail címen!

meghívó( pdf)

Kérdést szeretne feltenni?

Kérdéseit Fekete László várja a fekete.laszlo@fszk.hu email címen, vagy a 06-1-450-3248 telefonszámon.

Az IFKT naptár letöltése

Regisztráció

Kérjük, írja ki a szervezet teljes nevét, ne rövidítsen!
Lehetőség szerint a saját telefonszámát adja meg a későbbi személyes kapcsolattartás érdekében!
Lehetőség szerint a saját e-mail címét adja meg a későbbi személyes kapcsolattartás érdekében!
Tematikus tájékoztató napok választható tématerületei és időpontjai

Egy személyt maximum 2 tématerülethez kapcsolódóan lehet megjelölni az adott terület felelős résztvevőjeként!