Pedagógus-továbbképzés Akkreditációs Rendszerben akkreditált képzéseink

  1. Autizmus–specifikus mérés-értékelés (PEP3) a köznevelésben
  2. Autizmus–specifikus mérés-értékelés (TTAP) a köznevelésben
  3. Autizmus–specifikus ismeretek a korai felismerésben
  4. Befogadó – inkluzív iskola
  5. Befogadó – inkluzív óvoda
  6. Értelmi fogyatékos és autista személyekkel foglalkozó szakemberek továbbképzése szexualitás és párkapcsolatok témakörben
  7. Autista gyermek az általános- és középiskolák többségi intézményeiben. Alapszintű felkészítés az intézmények pedagógusai számára.
  8. A tanácsadás szerepe, tanácsadói feladatok autista gyermekek és fiatalok inkluzív nevelésében
  9. Felnőttkori szerzett nyelvi- és kommunikációs zavarok kezelése a klinikai logopédiában 1. – Diszciplináris és interdiszciplináris áttekintés
  10. Felnőttkori szerzett nyelvi- és kommunikációs zavarok kezelése a klinikai logopédiában 2. – A team munka tükrében
  11. Felnőttkori szerzett nyelvi- és kommunikációs zavarok kezelése a klinikai logopédiában 3. – Esetmegbeszélés, saját élményű tapasztalati megosztás, összefoglaló ismeretek
  12. Állapot megfigyelésen (megismerésen) alapuló egyéni fejlesztési program készítése a súlyosan halmozott fogyatékos gyermekek fejlesztéséhez
  13. AAK – tréner-oktató képzés
  14. AAK – augmentatív és alternatív kommunikációs szakember képzés
  15. Augmentatív és alternatív kommunikációs segítő képzés
  16. AAK – augmentatív és alternatív kommunikáció diagnoszta képzés
  17. Hogyan előzzük meg a problémás viselkedést (HELP) – tanulókorú, serdülőkorú és felnőtt, pszichoszociális fogyatékossággal, mentális zavarral, autizmussal és/vagy más fejlődési zavarral élő emberek problémás viselkedésének megértése és a viselkedési krízisek kezelése
  18. Autizmus specifikus ismeretek a korai fejlesztésben
  19. Továbbképzés a látássérült személyek funkcionális látás tréneri feladatainak ellátására
  20. Továbbképzés a látássérült személyek mindennapos tevékenységének tréneri feladatainak ellátására
  21. Továbbképzés a látássérült személyek közlekedési tevékenységének tréneri feladatainak ellátására
  22. Autizmus-specifikus pedagógiai felmérés-tervezés a köznevelésben