Komplex kiváltási szükségletfelmérés (EKISz2 és EKKiFeT) GYIK – gyakran ismételt kérdések

A képen a kötelező infoblokk látható az alábbi feliratokkal: Magyarország kormánya, Európai Unió Európai Szociális alap, Széchenyi 2020

Szakmai háttértámogatás

Az intézményi férőhely kiváltást megvalósító intézmények vezetői és a „Komplex Kiváltási szükségletfelmérést végző munkatársak szakmai felkészítése” című képzést elvégzett munkatársai a Módszertan alkalmazásához on-line (telefon, e-mail, skype) és helyszíni tanácsadást térítésmentesen igényelhetnek a módszertan kidolgozásában közreműködő KézenFogva Alapítványon keresztül, az alábbi elérhetőségeken:

  • A szakmai támogatás koordinálásáért felelős kapcsolattartó: Kéri Bianka
  • E-mail: ekisz2szakmaitamogatas@kezenfogva.hu
    Erre az e-mail címre várjuk a Módszertan alkalmazásával kapcsolatos kérdéseket, tanácsadói támogatásra vonatkozó igényeket.
  • Telefon: 06-1-215-5213 (munkanapokon 9.00 – 15.00 óra között)

Helyszíni tanácsadást az alábbi linken letölthető Igényrögzítő űrlap, a fenti e-mail címre való megküldésével kérhetnek az intézményi férőhely kiváltást megvalósító intézmények.
Az alábbi képekre kattintva az igényrögzítő űrlap letölthető word és pdf formátumban:

 

 


Gyakran Ismételt Kérdések

A kiváltásra való egyéni felkészítés eszközéül szolgáló Komplex kiváltási szükségletfelmérésezen belül az Egyéni kiváltást és felkészítést támogató szükségletfelmérés (EKISz2), valamint az Egyéni komplex kiváltási fejlesztési terv (EKKiFeT) – módszertanának és eszközrendszerének alkalmazásához kapcsolódóan alább elérhetőek a Gyakran Ismételt Kérdések.

A Komplex kiváltási szükségletfelmérés GYIK a támogatás során megjelenő kérdések, tapasztalatok mentén folyamatosan bővül, kérjük, kövessék figyelemmel.

Kérdéseiket a fenti elérhetőségeket jelezhetik.

Bízunk abban, hogy a GYIK közzétételével és a tanácsadói támogatással segíthetjük a módszertanok használatát, mely alapot – támpontokat és eszközt – nyújt a lakók egyéni felkészítéséhez, annak tervezéséhez és felülvizsgálatához.

Kérdések

  1. Az ellátott számára készítendő egyéni fejlesztési terv hogyan kapcsolódik az EKKiFeT tartalmához?
  2. Milyen kapacitást igényel az EKISz2 Adatrögzítő rendszer használata? Mi a minimális telepítési követelmény?
  3. Az EKISz2 Adatrögzítő rendszer több számítógépre is telepíthető és a végén összefésülhető az adattábla egy számítógépen?
  4. A személyközpontú tervezésnél minden lakó számára el kell készíteni a MAPS alaptérképet?
  5. Az adatvédelmi törvény módosítása miatt az EKISz2-es felmérésekhez új adatkezelési nyilatkozatot töltsenek ki a gondnokok és/vagy lakók?
  6. Az EKKiFeT Áttekintő táblázatban, ha nem valósul meg egy adott tevékenység, azt hol lehet jelölni?
  7. Az EKISz2 Adatrögzítő rendszert milyen módon és kitől lehet igényelni az intézmények számára?
  8. A lakók rögzített vagy importált adatai közül mely adatok módosíthatóak?
  9. A böngészőbe beírtuk a http://localhost:5000/ elérési utat, azonban a böngészőben nem nyílt meg a program. Google Chrome böngészőben a következő képernyőképet kaptuk.
  10. Át tudjuk telepíteni az Adatrögzítő rendszert egy másik számítógépre? Elvesznek az addig rögzített adatok a programból?
  11. Hogyan tudom a Készségleltárt és a Kockázatok listáját nyomtatni?
  12. Milyen dokumentumok találhatóak az Adatrögzítő telepítő CD-jén, amelyek telepítést követően megjelennek a Dokumentumtárban?
  13. Kiegészíthető a Dokumentumtár? Felhasználóként tudok dokumentumokat feltölteni?