Tematikus tájékoztató napok regisztráció
Az EFOP-2.2.2. Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás, az EFOP–2.2.5-17 Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás 2023-ig, illetve a VEKOP-6.3.2-17 Intézményi ellátásról a közösségi alapú szolgáltatásokra való áttérés fejlesztése – intézményi férőhely kiváltás pályázati felhívásokhoz kapcsolódóan a Szakmai Terv elkészítését segítő tematikus tájékoztató napokat tartunk.
Helyszín
Lásd a csatolt meghívókban.
Tervezett időtartam:
9:00 – 17:30
A jelentkezés feltételei
- A tematikus tájékoztató napokon való részvétel térítésmentes, de regisztrációhoz kötött. A program ideje alatt frissítőket, étkezési lehetőséget biztosítunk a résztvevők számára.
- A jelentkezés folyamatos, a jelentkezés elfogadásáról e-mailben tájékoztatjuk.
- A jelentkezéseket érkezési sorrendben fogadjuk. A tematikus tájékoztató napokon való részvételt elsősorban azon intézmények számára nyitjuk meg, akik támogatási kérelmük benyújtását 2018. első félévében tervezik. Ezzel együtt minden jelentkezési szándékot befogadunk, és szabad férőhelyek tükrében lehetőséget biztosítunk a felkészítés iránt érdeklők számára.
- Azon területekhez, ahol a feladatok megvalósítása intézményi munkakörökhöz kötődik (például lakók felmérése, egyéni kiváltási szükségletfelmérések elkészítése), az adott munkakörökben dolgozó munkatársakat delegáljanak. Személyi átfedések a felmérési/ tervezési területeket illetően lehetségesek, azonban kikötés, hogy egy személyt maximum 2 tématerülethez kapcsolódóan lehet megjelölni az adott terület felelős résztvevőjeként egy kiváltásban érintett intézmény/telephely vonatkozásában.
- A tématerület képviseletét több intézmény/telephely vonatkozásában egy személy is elláthatja a fenntartó részéről, amennyiben az intézményekben nincs ennek megfelelő munkakörben dolgozó személy (például pénzügyi tervezés, ingatlan portfólió kezelés).
- Egy tématerülethez kapcsolódóan több személyt is delegálhatnak, ugyanakkor a létszámkeretek függvényében tudjuk biztosítani a jelentkezők részvételét, melyről túljelentkezés esetén egyéni visszajelzést adunk.
- A módszertan alkalmazásának szakmai háttértámogatásában az intézményi koordinátoroknak jelentős szerepet szánunk, a tematikus tájékoztató napok aktív részesei lesznek ők is, lehetőség szerint területi hatósugaruk szerint kapcsolódnak majd azokhoz az intézményekhez, melyeket a pályázatírás, illetve a megvalósítás időszakában kísérnek.
Választható tématerületek
- Az intézmény lakói
Az intézmény lakóinak felmérése, A lakók egyéni kiváltási terve
Kit várunk? A lakók felmérése és az egyéni kiváltási szükségletfelmérések elkészítéséhez kapcsolódó szakembert– 30 kiváltásban érintett lakónként 1 fő felmérő (legalább 2 fő /intézmény)
- Időpont: 2018. április 6.
- Helyszín: Mozgásjavító Intézet (1145 Budapest, Mexikói út 60.)
A bejárat a Mexikói út 63. felől közelíthető meg.
- Az intézmény munkatársai
Az intézmény munkatársainak felmérése, Intézményi humánerőforrás-terv
Kit várunk? HR tervezésért felelős szakembert: 1 fő/intézmény
- Időpont: 2018. április 12.
- Helyszín: Mozgásjavító Intézet (1145 Budapest, Mexikói út 60.)
A bejárat a Mexikói út 63. felől közelíthető meg.
- Szolgáltatási környezet
A szolgáltatási környezet felmérése, Szolgáltatási gyűrű és szolgáltatásfejlesztési terv
Kit várunk? A környezeti felmérés, szolgáltatási gyűrű és szolgáltatásfejlesztési terv elkészítéséhez kapcsolódó szakembert: 1 fő/intézmény
- Időpont: 2018. április 9.
- Helyszín: Mozgásjavító Intézet (1145 Budapest, Mexikói út 60.)
A bejárat a Mexikói út 63. felől közelíthető meg.
- Szolgáltatási ingatlanok
Potenciális ingatlanok felmérése, Szolgáltatási ingatlan-portfólió
Kit várunk? Műszaki területen képzett szakembert, aki az ingatlanokkal kapcsolatos tervezési folyamatban fog aktívan részt venni (az ingatlanok felmérése és ingatlanportfólió terv elkészítése): 1 fő/intézmény
- Időpont: 2018. március 28.
- Helyszín: Mozgásjavító Intézet (1145 Budapest, Mexikói út 60.)
A bejárat a Mexikói út 63. felől közelíthető meg.
- Az intézmény kommunikációja
Kommunikációs folyamatok felmérése, Kommunikációs terv
Kit várunk? Az intézmény helyi szintű kommunikációért felelős személyt: (1 fő/intézmény)
- Időpont: 2018. március 26.
- Helyszín: FSZK Nonprofit Kft. (1138 Budapest, Váci út 191.)
- A kiváltás költségterve és fenntarthatósági számítások
Kit várunk? Az intézmény gazdasági vezetőjét ill. gazdasági tervezésért felelős személyt: 1 fő/intézmény
- Időpont: 2018. március 27.
- Helyszín: FSZK Nonprofit Kft. (1138 Budapest, Váci út 191.)
- Az Intézményi Férőhely Kiváltási Terv
Kit várunk? 1 fő az IFKT elkészítéséért felelős személyt (kiváltásban érintett intézmény/telephely vezetője/szakmai vezető)
- Időpont: 2018. április 17.
- Helyszín: Hotel Hungaria City Center 1074 Budapest, Rákóczi út 90.
IFKT naptár letöltése
Kérdést szeretne feltenni?
Kérdéseit Fekete László várja a fekete.laszlo@fszk.hu email címen, vagy a 06-1-450-3248 telefonszámon.